Kan inte slita mej..

Kan inte slita mej från datan! Blogg lusten titta fram helt plötsligt, men jag ska inte skriva massa onödigt skit som inte ens är intressant haha.. Men tänkte bara göra en DAGENS nu och sen måste jag göra mej iordning (Y)

Dagens humör: Glad idag! Fast inte imorse när jag var tvungen att gå med reklamen...
Dagens mående: mår bra :)
Dagens borde: SLITA MEJ FRÅN DATAN!
Dagens frisyr: just nu äre nytvättat, i en handduk
Dagens klädsel: vettefan än :s
Dagens planer: Festa igen (Y)
Dagens materiella vill ha: kläder...
Dagens längtan: att jag hittar nått att ha på mej ikväll
Dagens fundering: Vad jag ska ha på mej ;)
Dagens beroende: vanliga!
Dagens tråkigaste: jobba såklart...
Dagens tidning: hmm ingen.
Dagens låt: Little house - Amanda Seyfried (SÅ JÄVLA FIN LÅT)


LITTLE HOUSE   (<--- KLICKA!)  Den är med i dear john (Y)


Dear John - filmen är ju JÄVLIGT bra oxå :) låg å grät till den igår haha




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0