Känner mej lite sjuuuk...

Onsdag kväll

Kom hem för en stund sen, har vart hos ärtskidan och chillat, tog lite kort, vi jobbar på en snyggare design på bloggen.. För den vi har nu e ju SJUKT FUL... Så äre tyvär!

Idag har jag sovit tills halv 2 och sen drog jag till stallet för att snacka med Fia om en foderhäst, så imorn ska jag och provrida Walky Talky som hästen heter, ska bli kul, sen får vi se hure blir med de :)

Nu sitter jag i köket och käkar lite kvällis (Y) Gott som fan, rostmacka och te! Senaste dagarna hr jag haft sjukt ont i huvudet och halsen så jag har knarkat Kan jang och alvedon! Aja bara å stå ut! Men snart ska jag dra upp på rummet och kolla film eller sova, godnatt för idag!


Hunden ville såklart vara med på kort! ;)



P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0