Mår helt okej otroligt nog (Y)

Tummenupp för det!

Det är söndag idag och jag vakna för en stund sen, skönt som fan att sova när man kommer hem vid typ 3 på natten/morgonen. Kom hem runt 3 elle nått kommer ejj ihåg ;s aja låg mej i sängen och kolla på Dear John som är bästa filmen just nu (Y) Och såklart somna jag med tv'n på och när jag vakna så hade en skräckfilm slagits på, så vaknade typ av att nån skrek haha, fett läskigt iaf men somnade om sen.

Gårkvällen va riktigt trevlig, började hos steff och grilla och drack och sen bar det ner på stan (Y) träffa massa trevligt folk och sen när jag cykla hem på natten/morgonen så blev jag jagad av en fucking räv!! :(
Den ba sprang efter mej men jag cykla ifrån den haha..

Men ha en bra dag alla!






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0