Näsblooooood . . .

De ba forsa ut blod ur min näsa!

Började helt plötsligt blöda ur min näsa, kan bero på att jag e väldigt förkyld aja.. Fick ju pencillin för öroninflammationen igår och det har redan blivit bättre! Fast har fortfarande lock(stavning?) för örat så jag är halvdöv! Inte kul alls :(

Idag vare förresten första skoldagen, (jag va tillräckligt pigg så jag kunde åka dit) Det var riktigt kul att träffa alla igen, och imorn ska vi tydligen åka till Stockholm och gå på 2 museum och sen blire lite shopping! Kommer bli rätt chill ;) Men nu ska jag chilla i sängen med vänner på tv'n och kanske en b&j ?

Hitta en bild från ny år, vill ha tbx min hårfärg!! :(





P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0