Om jag bara kunde så skulle jag spola tbx tiden...

L ö r d a g   k v ä l l . . .

Jaa, och jag har sjuukt tråkigt.. Eftersom ja inte får göra nått typ längre och eftersom jag fortfarande e lite sjuk.. fml!! Så nu ligger jag i sängen och kollar på film som går på tv (shrek!!!-.-) eftersom hårddisken e typ sönder.. *snyft* Alla mina filmer... Aja ja lyssnar även på musik och döör av uttråkning... :'(

Imorn äre söndag och jag fyller år!(17 bast) Inget speciellt enligt mej, vill bara fylla 18 då blir ja glad! (y) längtar som fan! Menmen det dröjjer ett heeelt år.. Får stå ut helt enkelt! Men nu ska jag fortsätta kolla runt och se om de finns nå roligare på tv. Ha en bra kväll!

Lite gamla bilder att bjuda på har jag iaf! (Y)






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0