Snoop Dogg

F r e d a g

Kom hem från Steff för en timme sen typ och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och försöker hitta nå bra på tv men finns fan ingenting.. Blir nog en film ist!

Idag har jag vart i skolan, duktig som jag va så missa jag skolfoto skiten för att jag trodde den va 9 men nej den va halv 9! Aja jag är glad endå för jag hatar sånt + att jag hade haft en BLÄÄ morgon.. Försov mej lite och fick skynda som fan till tåget.

Efter skolan så drog jag till Kupolen, köpte ansiktsmasker och en helt vanlig grå tjocktröjja. Vafan äre för fel på modet just nu, hittar fan ingenting jag tkr om... :( suuurt! Neej nu ska jag slå på en film!

(2 dagar kvar tills man fyller år då)


Godnatt för idag!



P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0