Sry för dålig uppdatering!

T o r s d a g

Jaa, torsdag idag då och jag vakna för en stund sen och ska snart iväg till stallet (som vanligt nu för tiden)
Har haft seven varje dag den här veckan, men jag klagar verkligen inte (Y)



Igår så skulle jag, steff o clara grilla men det blev inte så, det började spöregna såklart när vi skulle de, tur nog köpte vi ingen engångsgrill, köpte ist färdig grillat, satt oss "piss trapphuset" och käka, lite pinsamt när folk gick förbi ;) Senare på kvällen så titta vi på film hemma hos steff, blev en skräckfilm och en disney film (Y)

Husk  (<---trailer)   och så kolla vi på skönheten och odjuret men den måste väl alla ha sett när ni va små? :O

för alla som tkr om skräck och spänning är det här ett måste! ;)


Aja nu ska jag bada hunden sen drar jag till stallet o rider, ha en bra dag!





P e l o n ♥ 

Kommentarer
Postat av: claraa

jäla skit skönheten å odjuret vi såg! dom åkte ju aldrig skridskor!! :O va äre för skit!? djupt besviken faktiskt! :(

2011-08-05 @ 12:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0