Svenska Hollywood fruar!

D  Ö  D  !  ! 

Ligger i sängen och är sjukt trött, har vart och ridit nu och det gick helt okej bra, fick inte rida Walky eftersom han hade tappat en sko tyvärr :/ Red en 5åring som hette Maggie ist och de gick helt okejj (Y)  så nu ligger jag här och dör och kollar på svenska hollywood fruar.

Imorn har jag nått som heter klasskampen i skolan sen slutar vi efter de och då drar jag nog till Kupolen med Nathalie i min klass och letar efter nått snyggt! (Y) Men nu blire fan sova efter att jag kollat klart. Godnatt på er!

Outfit idag!



Linne: BikBok
Grå tröjja: H&M
Boyfriend jeans: Cubus
Ear Cuff: födelsedags present
Ring: Gina Tricot
Klocka: Födelsedags present




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0