All alone in my room

Öron piercingen är avklarad nu! (tragus piercingen)

Det är måndag och imorn äre skola igen, FYFAN säger jag bara. Men man måste ju så aja jag får väl längta till helgen nudå, eller till sportlovet som faktiskt är om ca 6 veckor redan!
Det är ju tisdag imorn och det betyder att jag går till 2 ungefär, efter det blire väl att gå till kupolen i väntan på att tåget hem ska gå.

Nu sitter jag iaf här och laddar upp massa bilder på fejjan (försöker ladda upp mer*), men datan tillåter inte att jag laddar upp mera bilder nu så jag får väl fortsätta nån annan dag då. Ska väl dra mej in till mitt ny städade rum och slänga mej i sängen för att kolla på grey's anatomy. Har säsong 1 - 6 så har börjat kolla från början (Y)
Aja ha en bra kväll, vi får se om jag bloggar nått mera senare.

Jag saknar sommaren som FAN!

CP bild från i fredags typ :)





P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0