Gomorron tyyp

Har för typ 40 min dragit mej ur sängen fastän jag bara velat ligga kvar och sova bort hela dagen..
Idag äre söndag, jag hade tänkt att jobba med min redovisning, vilket jag egentligen inte orkar, hata redovisningsskit.. Men så hade jag även tänk att jag skulle träna lite, tyå åka skidor för det är ju bra för hela kroppen det eller typ gå ut och gå eller nått.

Igår förresten så vare lördag och jag delade ut reklam såklart (som vanligt) men gick då i ungefär i 2 timmar!
Sen på kvällen vid 10 så tog jag med mejj clara ut och så gick vi, vi gick runt överallt verkligen i 3 timmar!
Totalt vare 4 st bilar som tutade på oss, blev typ skit rädd! Och sen blev jag skrämd av 5 st råddjur ;s
Haha aja totalt 5 timmars powerwalk typ (Y)

Men nu ska jag jobba på min jääävla redovisning! ha en bra dag

Men vafan GE MEJ SOMMAR! :(((








P e l o n ♥

Kommentarer
Postat av: claraa

oooh snygga bilder :D vem har tagit dom proffsigaste högrs upp då? kan de va lilla jag? :D mohahhaa

2011-01-23 @ 13:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0