Grey's anatomy

FAN.. Vad ska man göra när man inte vet vad man ska göra ???

Ligger i sängen pch funderar, funderar på vad som är bäst att göra.  Men vet inte om jag orkar bry mej.
Kommer ändå inte fram till något.

Söndag kväll äre och jag ska väll snart sova, imorn äre skola igen och då blire att gå upp halv 5...
Ligger iaf just nu i sängen med lite kladdkaka att käka på och gott varmt tee att dricka och kollar på grey's. Usch va fet jag känner mej! kladdkaka..! ;s

Aja idag har jag städat rummet, typ storstädat, damsugit och moppat golvet eller vare heter.
Aja fint blev det iaf, och så har jag sprungit lite på bandet! sköönt vare, men nu ska jag fortsätta kolla på grey's. Godnatt!







P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0