I sit by my self..

"När du inte orkar tänka på nått, sjung med till hög musik ist, det hjälper!"

Ligger i sängen och funderar lite, grubblar, lyssnar på hög musik, sjunger och kollar lite snett på tv'n där "remember me" spelas upp för andra ggn. Så jävla bra, men olagligt sorglig fan.

Det är söndag imorn, veckans mest tråkigaste, ointressanta dag! Ska försöka ta mej upp ur sängen och åka iväg till k-hallen och kika när killarna spelar handboll. Får se hure blir, om jag inte ligger hemma och mögglar i sängen.

Aja det är iaf mitt ansvar för bloggningen nudå, eftersom nathalie åkt iväg till spanien i en vecka, så vi får se hur jag lyckas med att blogga. Menmen nu ska jag fortsätta fundera lite och såå. Godnatt!

Jag vill ha sommar! bort med den mörka, deppiga och kalla äckel vintern nu.


I know you're somewhere out there
Somewhere far away
I want you back

My neighbours think
I'm crazy
But they don't understand
You're all I have

At night when the stars
Light on my room
I sit by myself



P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0