Life is like an hourglass...

Life's like an hourglass, glued to the table. And no one can find the rewind button.

Ligger i sängen och kollar grey's (som vanligt jag vet, men det är bäst) Har fixat nån sorts kräm oxå, till ansiktet, man ska ha det på "fula märken" eller va man ska säga, finnar/porer typ. Aja det hjälper väl lite iaf (y)

Idag var jag ledig iaf från skolan, sov till halv 12 typ och sen så gick jag ut en sväng med hunden som var som galen över att få komma ut och hoppa i snön -.- haha cp hund..
Imorn äre onsdag, skola till 3 och sen ska jag hem och jobba lite med redovisning typ, får väl se vad som händer sen..

Men nu ska jag käka lite b&j tror ja och gråta till grey's. Men ha en bra kväll alla!




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0