BigBrother!

Maybe!

Linus åkte för ett tag sen hem och jag ligger nu ensam här i sängen och trökar.. har sjukt tråkig och det är skola imorn så då blire ännu tråkigare.. Orkar inte skola, måste gå upp tidigt som fan och åka tåg och allt sånt där -.-
ORKAR INTE!

Idag så har jag gymmat och sen har jag städat lite sen kom linus hit eftersom jag inte hade skjuts -.-
Aja vi har bara legat och myst i sängen och kollat lite film och solsidan såklart! :) Awesooome (Y)
Men nu ska jag väl kolla på big brother om jag orkar det, eller så blire wallander! Haa en bra kväll pussss!


Jag vill ha sommar och jag vill vara brun och jag vill bada och sola och gå barfota ute och jag vill tbx till öland!!
(gamla bilder från 2008)


bruuuun jag va...





P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0