COCA COLA ofc!!

sry för dålig bloggning av mej!

Den här helgen har varit riktigt rolig! Har hunnit med mke saker(y)
I fredags kolla jag på killarnas match och sen drog jag på fest med några av dom och clara, AWESOME kväll!
(med några undantag haha!)

Och i lördags skjutsade (jättesnälla) victor ut mej till myckelby där jag träffade clara, christoffer, jonas och danne, awesoome kväll det oxå! (Y)

Och idag kom jag hem runt 6 och då drog jag ut till stallet till bästa sevenbus!
Tvingade även dit nathalie som lite sällskap :)



Och imorn
är jag ledig och nu ska jag kolla film och hämta mera coca cola!! kände att det blev ett litet rörigt inlägg men vafan det får ni stå ut med.

(kommer lite bilder från lanet i lördags/söndag nåndag! haha x))



P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0