Seven va sjukt pigg idag så det . . . . .

Seven va sjukt pigg idag så det va full fart som gällde tkt han! Blev några glada bocksprång oxå -.- Buus seven!

Aja annars idag så har jag gymmat och sen kom syster och fredrik och hälsa på, dom har varit utomlands och kom hem igår, fick ett riktigt fint armband av dom och godis (Y) Thaaanks! :) (bild på armbandet dyker upp imorn)

Snart ska jag dra mej mot sängen, är sjukt trött men vill ändå inte sova! Skola imorn och jag orkar inte..
Ska stå i butiken hela veckan, usch säger jag bara! Men det är bara en vecka och sen slipper jag stå där igen någonsin! (Y) Har inte så mke att skriva idag så godnatt nu alla bloggläsare!

Vill ha sommar! 4½ vecka kvart till påsklovet sen äre 6 veckor kvar till sommarlov! SHIIIT va jag längtar!






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0