Goodnight people!

Jaa.. nu säger jag godnatt för idag!

Idag vare torsdag så det betyder att det är fredag imorn! (wiihoo) Äntligen säger jag bara, jag har planerat hela lång helgen! (fredag-måndag) Kommer bli en sjukt bra helg iaf (y)

Idag var ju LP 1orna på en strutsfarm, fyfan va fula dom va och fyfan va jag skratta! Strutsar ser ju helt sjuka ut!
Ååh neej, sitter och små skrattar för mej sj när jag tänker på dom dampiga strutsarna. Filmade lite och tog typ 2 kort som dyker upp nedanför. (fast inte video)
Annars idag så har jag varit och ridit SevenBuus som va rättså pigg idag, naajs (Y) Har inge mera att skriva så godnatt!

Vissa av dom va feeeettt stora som ni kanske ser ?







P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0