Min cppeeeee morgon!!!

Godmorgon alla!

Fast nej justja, jag har hitills inte haft en GOD morgon! Vaknade av att jag höll på att dö, nejdå men kändes så iaf, hade SJUKT, JÄVLA ont i magen!! :'( Höll på att spy och mådde sjukt dåligt! Har fortfarande lite ont men har tagit Ipren så hoppas den hjälper snart!

Sen inte nog med det så höll jag på med frukost (inte för att jag kunde äta den för jag höll på att spy..) Aja iaf så gick proppen och det blev kolsvart! Såg knappt nått och jag var helt säker på att en mördare skulle dyka upp med en kniv i handen! (ser på för mke skräck tror jag) Aja fick igång ljuset sen iaf! (Y)
Och nu ska jag göra mej iordning för skolan.

Bjuder på en lite rolig bild på en kråka (eller vare är) iaf så gick den runt på gården och samlade upp hundhår! hahaha x) Såg riktigt kul ut




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0