Fan i helvetet.

Allt försvann.

Jobbade med mitt projekt i söndags och var nästan klar, ALLT är borta. Bara att börja om, kuul! -.-'
SUCK!



Måndag idag, jag vill bara ha fredag! Karneval, fyfan va kul det ska bli! (Y)

Idag så har jag haft prov hela dagen! snacka om att det var drygt, men tror det gick bra, är rättså nöjjd faktiskt!
Hade ju bageri prov så jag gjorde fyrfläta, krans och bullar + spandauer (wienerbröd) Hoppas det blev bra.

Imorn har jag det teoretiska provet, hopas det går bra oxå :s kanske borde plugga haha.. Men nu ska jag jobba med projektet sen blire att plugga till det imorn -.- Bara plugg hela tiden.
Aja ha en bra kväll!





P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0