Godmorgon / godmiddag ?

Godmorgon/godmiddag eller va man ska säga.

Jag har för en stund sen kommit hem från lägenheten, sov ju där med clara. Vi drog dit vid halv 10 typ igår kväll, först drog vi till hemköp såklart och köpte lite gött och sen drog vi dit. Spelade först wii tills jag skulle ut och träffa Ivan en sväng.
När jag kom tbx så dunka jag musik medans clara snackade i mobilen -.- Hade så tråkigt så bjöd dit Fredrik (Y) Vi spelade lite wii och sen skjutsa vi runt lite folk oxå :) Somnade sen död i soffan 5 - halv 6 nått sånt ;s

Jag sööög på wii men kul vare iaf!


Idag är jag rätt dööd.. men det kan man ju förstå, jobbig morgon oxå. Fick springa runt i hela lägenheten och leta efter min mobil som jag tydligen somnat på igår -.-' SUCK på mej...

Aja idag äre söndag och jag hade tänkt slappa i solen hela dagen, meningen va ju att jag skulle åkt till borlänge men hinner inte det idag tyvär. Aja får va hemma och ha tråkigt, men hoppas alla får en underbar varm söndag!
Pusssssss ;*




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0