snor av my

Fullständigt namn: Nathalie linnea rose-marie larsson
Smeknamn: natta,natthis klarhenke
Födelsesaga:26 november 1994
Min bästa pryl:
Mitt bästa minne: jag har väldigt många!! :P
Mitt bästa år: 2011
Min bästa dryck: Cola eller norst vatten med is!!
Min bästa vän:
Mina föräldrar: rosa och martin plast pappa nicke
Mina syskon: Martin madde marcus gabriel och tony
Mitt favoritord: offer!
Min hälsning:massa oftast hej? 
Min längd: 1,78
Min hårfärg: chokladbrunt
Mina favoritskor: mina converse eller mina svarta kilklack!
Mitt favoritplagg: min vinterjacka och mössor!!
Min favorit person: finns fler!
Min favorit plats: i min säng!
Mitt favoritland: Svergie!!!!
Mitt favoritämne: musik, inte för att jag har det men endå!!
Hur känner man igen dig?: på min röst!
Hur var din barndom: jadu
Har du husdjur?: två katter, humpe och dumpe och en sköthäst Felda
Har du en "syster"?: ja!
Vad har du på dig just nu?: min 9e klasströjja
Vad gör du?: gör det här sa sova nu
Vad ska du göra idag?:sova :)
Vem umgås du mest med på fritiden?: hmm olika men just nu olle ;)
Favoritblogg: Kenzas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0