Bara för att jag har världens tråkigaste liv!

Visste du...

att jag vill ha - för mke
att min senaste kyss - var för nån månad sen
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - mke ibland
att jag inte gillar - sånna personer som inte vet vad dom vill
att min bästa vän är - Många
att min första riktiga kyss - vaa äcklig!
att jag avskyr när folk snackar - SKIT!
att kärlek är - För hemsk!!! men endå så underbart...
att jag gillar att - Älskar*  att myysa!
att jag alltid kommer att - Vara som jag är nu.
att jag är hemligt förälskad i - Ingen...
att sist jag grät var - Idag
att min mobiltelefon är - FUL OCH TRASIG!
att när jag vaknar på morgonen - så ser jag ut som ett lik
att innan jag går och lägger mig - så smörjer jag alltid in ansiktet och händerna
att idag har jag - bara varit hemma..
att jag just nu tänker på - Sånna tider som va helt underbart bra!
att i kväll ska jag - sitta här och deppa vid tv'n...
att i morgon kommer jag - att åka upp på stan med bästaste clara(L)
att jag hoppas - På att allt ska bli som förut när allt var bra.
att jag verkligen vill - Hitta den perfekta killen.




// E l i i n ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lovar att du kommer att hitta den perfekta killen. Han finns där ute någonstan och väntar på dig. En så fin och snäll tjej som du är. Och det finns lösningar för allt bara man chansar och kanske inte alltid gör som man hade tänkt sig eller som man egentligen vill. Iblan är det just då som allt blir bäst och precis som man ville.

Ta hand om dig.

2009-12-27 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0