Blacki!

Har kommit hem från stallet för nån timme sen, idag så tränade jag galopp fattningar i ridhuset, tränade oxå lite med galopp över bom. Gick väl sisådär, han har kommit in i en period där han "testar" mej för att se vad jag går för. Så det kommer en "liten" bockning då och då elr nå försök till att skena iväg elr kasta sej undan, Haha:)
Och han blir lika förvånad när jag sitter kvar och fortsätter få honom att jobba lite. Men det är lite roligt när det händer nått faktiskt. Så man bara inte sitter där och bara samma gamla saker, jag vill ha lite action!(Y)
Aja i varje fall så vare roligt iaf! Nu dröjer det 2 dagar sen får jag rida igen. På söndag!

Menmen nu är jag rättså trött och vet inte riktigt vad jag ska göra -.-
lägga mej och sova? Nja.. Aja gräva ner mej i sängen och titta på film låter bra(Y)
Men först ska jag se vem som åker ur från idol! Vem tror ni vinner alltihopa då? Just nu tror jag faktiskt att Erik vinner :s men det spelar ingen roll vem som vinner för mej för alla är lika bra haha:)

Tove?

 
Erik?


Calle?




//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0