Dan före doppare dan? elr har jag fattat fel?

Har nyss vaknat, jaa jag sover så här länge. Det är så skönt. Speciellt när det inte kommer nån som väcker än och förresten så ska jag typ ba tare lugnt idag, fast måste städa rummet och så.
Aja ska snart ner och äta frukost elr mamma håller ju på med maten nu så det blir väl lunch. Fast som vanligt är jag inge hungrig. Får väl klämma i mej litegrann iaf.

Imorn äre den "stora dagen" neej bara julafton. Och för första ggn längtar jag inte varken till julafton elr nyår.
Veet inte vrf, jag bara gör inte det.

Igår var jag ju på stan med clara. Blev en till mys tröjja i beige/vitt.
Kommer bild. Men nu ska jag ta och "vakna" upp på riktigt och göra mej iordning.
Ha en bra dag! Pussar.

Som ni kanske har märkt så bloggar vi inte lika mke. Det är så mke som ska göras och så innan jul så man hinner inte elr orkar faktiskt inte. Men vi kommer igen med nya tag nästa år.
Fast såklart fortsätter vi blogga nu men inte lika mke för min del.



//eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0