:)

Visste du...


att jag vill ha - LOV-SOMMAR-PENGAR-MASSA!
att min senaste kyss - var i sommras
att jag lyssnar mest på - Allt som min bror säger Oo
att jag pratar - ALLTID :D
att jag inte gillar - När tesse får mig att skratta så ja får panik ont i magen
att min bästa vän är - Oj..<3 Många!
att min första riktiga kyss - va med fel kille...
att jag avskyr när folk snackar - Om nått dom inte vet :S
att kärlek är - Jobbigt
att jag gillar att - Myysas!
att jag alltid kommer att - Den ja är
att jag är hemligt förälskad i - ... :D
att sist jag grät var - i dag? :)
att min mobiltelefon är - NY och Svart :D
att när jag vaknar på morgonen -Så ser ja som vanligt helt mongo ut
att innan jag går och lägger mig - så räknar ja ALLTID plankorna i taket
att idag har jag - i skolan och med Tesse
att jag just nu tänker på - Bästa,härligaste Tesse
att i kväll ska jag - Sitta här och sne kolla CSI
att i morgon kommer jag - Att vara med Michelle♥
att jag hoppas - Att ja få ha Remi :D
att jag verkligen vill - Myysa! :P

 

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: nathalieh

tja, skitnice blogg!

allt är bra dig elr? :)

2009-12-21 @ 22:20:05
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0