2009-lista

Nu har ju nästan hela året gått! Så här har ni en lista om det här året ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Haha ja massor av saker.


2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej :)


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nja min halvsyster

4. Dog någon som stod dig nära? Neje

5. Vilka länder besökte du?  Sverige HAHA

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Bättre betyg ;)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? hhmm 18agusti klockan 14.05 Athos min bebis åkte från mejj :(

9. Största misstaget? har gjort 1stora misstag som jag helst vill glömma. Faktiskt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nja inte ordentligt :)

11. Bästa köpet? Haha min mobil :D

12. Vad spenderade du mest pengar på? Hmm skit saker!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? HAHA såklart! Är alltid glad fan!

14. Vilka låtar kommer påminna dig om 2009? Hmm typ Slipknot

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?Det var blandade känslor.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Att ja hade varit mer tillgänglig för vissa perssoner♥

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Massa


18. Hur tillbringade du julen? Firande hemma hos mina föräldrar med släktingar. Mat, mat och åter mat.

19. Blev du kär i år? Ja...

20. Favoritprogram på TV? Greys anatamy!♥ Giossip gilr


21. Bästa boken du läste i år? Hmm kanske Gossipgilrl böckerna

22. Största musikaliska upptäckten? Escape the fate! älskar dom!♥

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?Jaa

25. Något du önskade dig men inte fick? nja man vill väll helst ha hela världen? (A)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hmm, jag kommer faktikst inte ihåg. Eller jo Jag firade bara med familjen med presenter och tårta och sånt!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Haha jodå det finns det verkligen!


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? haha vet itne ;) men nu på vintern äre ja-bryr-mig typ-inte

29. Vad fick dig att må bra? Hmm. Alla mina underbara vänner!<3

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm vet inte ;D

31. Vem saknade du? Jag saknade många

32. De bästa nya människorna du träffade? Måste vart michelle och Sabina och alla underbaratjejer i klassen så klart♥


Kommentarer
Postat av: sabina :> <3

äälskling :*

2009-12-31 @ 23:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0