Favvo dag!

Heej♥ Dagen har varit sådär. Såklart det är alltid lika roligt att träffa alla kompisarna. Skulle inte klara mej utan er sötnosar♥
Iaf så hade vi ju So prov idag, gick väl sådär det oxå :s Hoppas på G iaf.
men iaf så fick vi reda på fysik provet,och jag fick VG!!! :O riktigt coolt! men stolt är jag i varje fall:)
Såå pluggning ger resultat(Y)
Har precis kommit hem från stallet nu, va där och mocka och fixa fodret så nu äre bara att åka dit senare och rida. guud va skönt att ha mockningen klar! Hade tänkt att rida lite i ridhuset idag om det är ledigt.
Aja jag har väl inte så mkt att berätta om, såå ha en bra fredags kväll alla :* 
så kanske jag uppdaterar lite senare!


//Puss eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0