Fredags inlägg!

Godmorgon! klockan är 07.47 och jag ska alldeles snart gå ut till bussen. Idag äre min favorit dag, nämligen Fredag! Idag så blire en stallkväll för mej. Ska bara ta det lugnt och rida och ha kul:)
Tänkte öve lite med bommar idag. Hoppas man får ha ridhuset för sej själv då.

Aja annars så blire som vanligt skola idag, har prov andra timmen -.-' i So och jag kan väl lite sisådär mkt.
Hoppas på ett G kan jag ju iaf. dagen slutar klockan 15.20 men själv ska jag gå klockan 15.00
Sen drar man till stallet. Antagligen blire att cykla! För det är ju isit ute och såå. Så åker inte moppe.
Menmen sånt får man ta..

Sry för att jag inte bloggat nå mkt på sista tiden, men som sagt har jag haft mkt att göra.
Hoppas det kommer lite mer inlägg till helgen då. För då ska jag försöka blogga lite mera.
Menmen nu ska jag gå ner och klä på mej ytterkläderna och sen traska ut i kylan. Ha en bra fredag alla! (Uppdaterar hur dagen varit ikväll, kanske) Pusspuss!



//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0