Godmorgon!

Godmorgon alla nyvakna! Ska dra till skolan om typ 10 min. Har spanska prov idag oxå, vi får se hur det går eftersom jag glömde spanska boken i skolan men lyckades träna litegrann på hemsidan hon har.
Så aa vi får se hur det går.
Idag äre förresten tisdag och idag ska jag faktiskt inte göra nått alls, guud så skönt!
Okej jag ska plugga lite spanska, har ju prov på fredag oxå..

Jag har iaf bestämt mej för att lägga mej och sova nån gång mellan 20.00 och 21.00 (Y) jag behöver verkligen det!  
Ska upp klockan 6 imorn, för att jag ska till sjukhuset och ta sista gardasil sprutan.
Jag längtar verkligen INTE!  av andra den sprutan höll jag på att svimma, allt blev vitt(så jag såg inget alls)
och jag mådde illa som f*n och jag hörde inget. SKIT läskigt! Men vi får se hur det går den här ggn...
jag har verkligen fobi mot sprutor:(

Aja nu drar jag till skolan, ha en bra dag! (outfit bild kanske kommer senare)
Pussar!


//eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0