jahapp..

Jaa klockan är 18.33 typ och jag har inget att göra. vet inte om jag vågar erkänna det här.
Men jag var ute och åkte skidor :$ shit! jag på skidor var nog en rolig syn! Jag ramla typ hundra ggr!
Och inte med att jag ramla och trassla in mej i skidorna så skrek ja ju såklart oxå när jag ramla..
Tur att det var lite mörkt ute så dom andra "proffsåkarna" inte såg vem det var, dom kanske anmäler mej för föstöring av spår annars..:S Aja har inga tankar på att åka skidor igen. Dom kanske känner igen mej?

Men just nu så vet jag inte vad jag ska göra, har duschat, så nu känner jag mej fräsch och så.
Humöret är i botten.. Känner mej såå lättat men endå ledsen och besviken..!
Aja såå äre.. men nu ska ja ta och hitta på nått annat att göra..
Pussar!



// E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0