Morning!

Godmorgon! idag äre måndag, imorn äre tisdag och sen jullov! Har längtat som bara den!
och äntligen äre bara 1½ skoldag kvar. Imorn har vi lixom bara två lektioner sen lunch sen ska vi får betygen.
och jag ser inte fram emot det.. Hoppas på några VG:n iaf. Aja nu ska jag inte oroa mej för dom.

Ska snart gå ut till bussen. Har börjat åka buss igen, för lixom det är inte ens nån ide att prova åka moppe.
Så jag har lagt av med moppe åkandet. Men bussen går typ 8 elr 5 över 8 -.- Så det blir en tidig morron för mej varenda dag. Komma till skolan typ kvart över.. Börja om 45 min -.-' Jippi! kan det bli roligare?

Dagen består av skolan, sen hem och typ gåååå till stallet. Elr kanske jag cyklar? :O
Haha neej det går nog inte. Menmen jag får väl gå antar jag. men nu ska jag ta och klä på mej, pussar!


//Eliin♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0