Morron!

Godmorgon! Är typ trött.. och orkar inte med skolan idag. Vill bara vara hemma, ligga i sängen och kolla på nån bra film, elr lägga sej och sova igen? just det, har jag lust med idag. Bara var hemma och sova förengångskull.
men så blire inte, drar till skolan om nån timme. Måste sminka mej och hitta nå kläder :/
Första lektionen är svenska och jag ska fortsätta med min uppgift då. och sen äre syslöjjd -.-' (USCH)
Aja jag får väl stå ut med en skoldag till för snart äre ju iaf jullov!(YYY) gud vad jag längtar!
men nu ska jag ta och sminka mej och sen hitta nå kläder.

Anledningen till att jag inte blogga nå igår morse var för att jag försov mej till typ tjugo i 8 :s och skulle åka typ 45min senare och jag är rätt seg att göra mej iordning för jag vill bara ta det lugnt på morronen.
Aja där vet ni vrf. Men ha en riktigt bra tisdag alla! (bloggar när jag kommer hem,kanske).



//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0