Ny vaken! :S

"Godmorgon" Nu har jag iaf nyss vaknat, lyckades dra mej upp ur sängen och sätta mej här.
Idag äre julbak som gäller, syster och fredrik kommer hem till oss, så det blir julgodis "bakning".
kvällen har jag inte planerat än. Får se vad som händer.

Gårkvällen var lite trökig men rätt skön. Var hemma låg nere i soffan och titta på tv med syster sen när hon gick titta jag på sex and the city filmen igen(Y) Men det var en bra kväll endå(L)

Men nu ska jag kila iväg ner och ta några tabbletter, Har börjat ta tabbletter som är bra för hyn, håret och naglarna. Det hjälper faan!(Y) + nå vitamin saker och kalktabblett.
Men uppdaterar senare kanske till och med kommer bilder från julbaket. Men ha en bra lördag!
Pussar!


//Eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0