Onsdag den 16/12

Heej alla söta läsare!♥ dagen i stortsätt har varit rätt komplicerad och så har jag haft en massa otur,
vi hade ju volley boll tunering, första matchen så tänkte både jag och clara ta bollen så vi tog sats och hoppa, en sekund senare låg båda på marken men vi fick tsm över bollen(Y) Andra matchen så vrickar jag foten, fast kunde fortsätta spela. Tredje matchen och fjärde så hamna man väl på golvet och slog i knäna lite då och då, man kan ju offra sej lite och slänga sej efter bollen haha(Y) Men det sluta med att klassen kom 2:a
Tkt att vi var riktigt duktiga! Och jag är iaf stolt över 2:a platsen.

När jag kom hem så hjälpte jag systrarna med att klä julgranen, senare så bestämde jag mej för att duscha fast före det så måste man ju bara ut och slänga sej i snön!:O
Jag bara ÄLSKAR snön! Fast HATAR kyla :( Menmen så kan det va.

Nu måste jag iaf plugga till provet imorn, fundera lite och senare sova.
Hoppas alla haft en bra dag!

Bilder kommer från volleybollen och lite från julgrans pyntningen(före/efter) (Y)
Pussar!


//Eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0