Thursday(<--stavning:S??)

Aa idag äre torsdag, idag när man vakna vare helt vitt ute!(Y) Det blir lite julstämning nu. Härligt äre!
Lite mer vinteraktigt elr hur man ska säga :s
Men idag hare inte hänt nå speciellt alls. Allt har varit som vanligt -.- Jag skulle behöva en förendring i mitt liv just nu, börjar bli lite tråkigt. Aja imorn äre fredag, min favorit dag såklart! fredag innebär helg! sista skoldagen och stallet med sötaste Blacki♥ Inge plugg(elr joo ibland..) sena kvällar och sena mornar(Y)
HÄRLIGT!
Menmen ska inte börja slappa nu, imorn har jag prov i So (SHIT -.-'!) och en spanska redovisning :s
USCHUSCH  Vi får se hur det går... Aja annars så blir gårdagen lugn och skön! Stallet hela kvällen(Y) Härligthärligt! jag har fått värsta ridlusten på senaste tiden.
Menmen nu ska jag ta och plugga till provet imorn...



//Puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0