Tidsfördriv :D

Berätta 4 sanningar om dig själv:
- ja hatar flottit hår

- ja är beronde av mys

- ja älskar att lyssna på svenskrapp :$

- mina katter ser enligt mig ut som två bowlinklot
Berätta 4 saker du gjort idag:
- åkt fyrhjuling

- ramlat med fyrhjuling

- köpt potatis

- laggt in tvätt i maskinen
Berätta 4 saker du har på dig just nu:
- rosa bh

-svart linne

- rutiga coola trosor

- bikinilinjen :D ja kan ju inte ta av mig den ;D

Skriv ner 4 saker du hatar:
- folk som inte kan bestämma sig

-mörker

- flux reklamen

- michelles dator
Skriv ner 4 saker du älskar:
- mina tjejor:*

- Remi

- Godis

- min nya älsklings tuch :*

N a t h a l i e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0