Trött?

Känner mej rätt trött.. men då kanske ni undrar hur fan jag kan känna mej trött som sov halva dagen!?
Aa det undrar jag oxå faktiskt, men har ju inte fått sova så här länge på lååång tid, så såklart passar man på att få sova så mke som möjligt nu när man har jullov.

Imorn äre ju faktiskt "den stora dagen" som typ alla utom jag längtat efter?  Aja det blir nog kul. Bloggar nog lite imorn faktiskt. Hade tänkt att vakna upp tidigt iaf, vid 10. Duscha och såå. Sen kommer väl martina och fredrik senare, aa så blire umgås med familjen. Sitta vid tv'n, julmat, julklappar och sånt.

Men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kanske krypa ner i sängen och titta på nå bra film?
Elr bara lägga mej och sova. klockan är ju faktiskt 23.43

Aja har setat och kollat på lite bilder, hittat massa gamla bilder på mej för typ 2-3 år sen :s
kanske dom dyker upp på bloggen? Kanske till och med redan i nästa inlägg som jag skriver?
om ni har tur så kanske jag laddar upp dom sen. Nu ska jag ta och hitta på nått att göra:*
kanske ladda upp bilderna? Får se. Pussar!


E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0