Älskling(L)

17/10-09(L)! sötnos jag älskar dej mest! :* Kvällen var helt underbar, för den spenderades med Robin:)
Film och mys blev det mkt av:* Hoppas alla har haft en bra kväll
Nu äre igentligen söndag men ni fattar va jag menar hoppas jag hihi:)
Idag(söndag) ska jag vara hemma och plugga och städa -.- Kanske åker man till nån kompis hihi:*
Jag antar att det blir så.

Måndag; då slutar man tidigt!(Y) har ingen gympa för det är bad på torsdag-.- :(
Men iaf så bäre av till stallet, Blacki(L)

Tisdag; kanske vara med älskling<3
och så har man So prov -.- jippi(!)
Får mina pengar idag oxå:) äntligen!

Onsdag; följa med clara till Borlänge(Y) titta efter vinterjacka och skor:)
kul skare bli iaf :)

Men nu ska jag sova, aaas trött! 



Kysshejj eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0