Asså nu får jag faan ge mejj!! (snälla läs hela!)

Neej! fyfan vad jag är arg och ledsen, besviken och jag vet inte vad!
Jag kan inte bara sitta här och tka synd om mej själv, för det är inte ett dugg synd om mejj!
Alla har vi förlorat nån som vi tyckt AS mkt om! nån som man vill vara med. Men man får ta det, vara glad över det man fick av den personen, den tiden man hade med den personen och inte bara bryta ihop och sitta och bööla hela dagarna. Man slösar bara på sitt liv, istället för att ut och leta efter kärleken så sitter man och deppar, gråter floder och tycker synd om sej själv.

Alla omkringen som stöttar en och man skiter i det!! Man känner sej ändå ensam och förlorad, svikenhemsk, deppig och man mår skit!!
Känns som inget kan göra en glad igen, det är hemskt att förlora nån man kunde vara med utan att känna sej som en riktigt tönt!
Jag vet det är skit svårt att förlora nån sån person och det tar verkligen tid att komma över den personen, men man kan inte bara sitta och gråta hela tiden.. det är inte bra, elr joo på sätt åå vis äre väl bra att få ut det, men nu har jag gått runt och gråtit i 2 hela dagar och jag vet att tårarna inte kommer ta slut på länge men jag orkar bara inte längre. Jag vill inte slösa mitt liv på att va hemma oo deppa.
Men det är nog det jag kommer göra den senaste veckan iaf.

Menmen så äre, det är svårt att kunna gå vidare, allt blir svårt, för det känns ju som om allt påminner om den personen och man orkar inget, man tänker på självmord och sånna desperata saker. Men man ska vara glad att man lever och man ska leva för dom som inte kan leva sitt liv.

Tänk dom som inte kan leva ett normalt liv med sin familj och dom som betyder mkt för en. Jag tkr synd om dom, tänk att få bo på nått hem med massa främlingar! Nej det skulle inte jag stå ut med iaf.Jag ska leva mitt liv för dom personer som är döda och som betydde mkt och som fortfarande betyder mkt, mkt, mkt för en! jag ska inte slösa bort mitt liv på att sitta och deppa och tänka negativt

Men NEJ det är inte ett dugg kul att vara singel(jag hatar det iaf!!)
Men det finns faktiskt massor av andra killar (och tjejer för vissa då)
Jag ska fortsätta mitt letande på den rätta killen, som gör allt för mej och verkligen älskar mej, som VET vad han vill och inte bara velar fram och tillbaka(jag hatar sånt!) För jag vet att han finns där ute nånstans, jag har bara inte hittat han än. Men nu ska jag bara ta och försöka gå vidare och försöka leva mitt liv som vanligt och inte deppa. Såklart, jag kommer säkert deppa en stund till och såå men man ska försöka vara stark och leva livet varenda minut.

Det är mitt moto: ♥Lev livet varenda minut och gör det bästa av varje dag


K y s s H e e j j  E l i i n ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg du har! love it

/ bitchezofsweden.blogg.se

2009-10-31 @ 23:04:19
Postat av: claraa

det är bra hjärtat va stark!<3

2009-11-01 @ 17:24:59
URL: http://claranatthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0