Athos, älskade vän.

Ja i dag vare ett tag sen värdlens underbaraste vän jag förlorade. Fy vad jag saknar dig Athos! Den bästa i hela jävla värden. Skulle kunna ge bort allt jag har för att få tillbaka dig! Kommer ihåg allt vi har gått igenom det senaste halvåret. Denna sommmar var den bästa/värsta sommaren jag någonsin haft. Du frögyllade alla mina dagar ända tills den 18 Agusti då jag fick ställa in dig i din gröna transport och se dig åka från mig... Fy jag kommer aldrig hitta någon som dig! ALDRIG, du är föralltid en stor del av mig och alla minnen vi haft är djup bevarade i mitt hjärta.
Nu är du på någon gård i norberg hos en familj,hoppas att du har det bra men det tror jag. Jag vill aldrgi mer få uppleva känslan av att mista någon/något som betyder så mkt. Först pappa,sen morfar och nu du..








Puss, nathalie

Kommentarer
Postat av: A

Ta bort bilderna jag knäppt.

2009-11-08 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0