Brännskada på fingret

Hmm jaa, onsdag idag och idag hade vi engelska green test och matte diagnos..(N)
matten var rätt enkel(coolt! för tkr alltid att matte ee svårt) och engelskan var oxå rätt enkel.
På hk'n gjorde vi tacopajj, var rätt hungrig eftersom jag inte ätit på hela den typ, men nu förtiden är jag aldrig hungrig typ(Y)
Efter det åkte jag hem. skulle platta håret innan stan och vad gör jag!? joo jag bränner typ halva fingret, så nu har jag skiit ont(!!!!!) buuhuu:( Ajaa hoppas det blir bättre, har smörjt in med kylbalsam som inte hjälper så mkt  -.-'
iaf så hämtade jag upp clara och vi åkte till stan och jaduuu, vågar du nånsin åka med mej igen clara? (a) hihi;*
Köpte en ny parfym(Äntligen!) och mjölk åt mamma hah(y)
Men nu ska jag plugga :(


KyssHejj eliin

Kommentarer
Postat av: claraa

haha klart jag vågar!:D

bara du vet vart du ska nästa gång!!x)

hahah:*<3

2009-10-07 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0