Chokladmousse(L)

HeejHopp gummisnopp!♥ Idag har jag städat lite, lite på rummet och faktiskt inte pluggat nått :s
Jag vet att jag sa att jag skulle plugga idag men det får bli lite senare haha:) jag bara orka inte det..
Aja i förra inlägget jag skrev, så sa jag ju att mamma och pappa åkt till falun med katten för han mådde dåligt.
Iaf så fick dom lov att lämna han där över natten, han hade 41 grader feber och mådde inte alls bra, han får ligga med dropp och så fick han antibiotika(stavning) såå hoppas på att få hämta han imorn då och att det inte blir värre.

Jag har typ nyss gjort klart choklad moussen som frida och Oskar "beställde". Den såg riktigt smarrig ut hihi:*
Kommer väl ett kort på dom:) Jag är bara bäst på att baka!(Y) hihi nejdå det är jag inte :*
men nu ska jag ner och titta om dom ee klara :)


Pussar eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0