Clara Tilda Kristina Zidén (L)

Tjenis penis! Har setat här vi datan och lyssnat på musik och kom på att jag och clara har känt varandra i snart 11år! det är helt otroligt coolt tkr jag :oo Vi borde fira 11år som kompisar/bästisar(<--som man sa när man var lite yngre hahha ^^)

Du är bäst gmn! man kan alltid lita på dejj, du säger aldrig nått till nån om vad jag säger till dej, du är en underbar kompis, du finns alltid för mejj i alla lägen och du vet att jag finns för dejj med, älskar dej otroligt mkt och hoppas vi kommer vara lika bra kompisar om 10 år och längre, för du är den bästa jag nånsin känt!  Alla minnen vi har tsm, shit va många!
När vi blev stoppade av polisen för att du skjutsa mejj på cykeln utan hjälm, i 7an när vi blev utslänga från magnus lektion bara för att vi inte kunde hålla käft, skolresan i 5an till stockholm och alla ggr vi har tältat, varenda sommar vi har spenderat med varandra, när du följde med min familj till Öland, alla filmkvällar vi hade, varenda gång vi stöttat varandra när det varit svårt och deppiga dagar, alla ggr vi skrattat tsm, kom du ihåg i sommras när vi ruscha ut från Coop och dörrarna inte han öppnats helt så vi sprang rakt in i dom, fyfan va jag asg då, men tkt lite synd om dej som va längst fram haha(L)
Varenda litet bråk vi haft men alltid lyckats bli vänner igen, Alla ggr jag följt med dejj till slätviken, när vi fira midsommar hos din farmor i slätviken, alla ggr vi gjort bort oss, asgarvat tills vi gråtit, alla våra picknickar vid älven, kommer du ihåg när vi cykla ner till älven och hade vattenkrig när du skvätte vatten på mej så jag blev helt blöt och sen blev jag aas arg men det gick ju över,
när jag fick en spindel innanför mitt linne och bara tog av mejj det och sprang därifrån skrikandes och det kom en gående bakom som såg allt och du stog och asg, haha fyfan va kul jag har med dej gmn skulle kunna sitta här och skriva upp massa olika minnen men det orkar jag inte, börjar få skrivkramp haha:) men det finns inga ord för dejj gmn, en helt underbar kompis äru!
Älskar dej otroligt mkt bästa kompis! Hoppas på flera roliga minnen med dej gmn, du betyder mkr för mejj!<3 om jag aldrig skulle träffat dej då skulle mitt liv vara helt värdelöst, då skulle jag inte haft nån som du, vem skulle jag göra alla galna saker med, vem skulle jag skrattat och gråtit med, dela alla mina tankar med?? shit det skulle va tråkigt ifall jag inte kände dej, du betyder otroligt mkt för mejj gmn och jag hoppas du vet det för jag älskar dejj Clara Zidén!


(inte nyaste bilden jag vet gmn:*)




KyssHejj eliin♥


Kommentarer
Postat av: claraa

shhiiit gmn!

fatta va jag asg när jag läser allt det här!xD

coop (helt galet)

det kommer bli så många fler minnen !

klart vi ska fira, säg bara när så kommer jag haha:D

älskar dig elin s*** a**** gradin!:*<33333

livet hade inte varit värt nått utan dig!:* (L)

2009-10-14 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0