Deppdag . . . .

Tjoo!♥ Måndag och det har vart en riktig depp dag... Typ alla har vart deppiga, ajustja alla förutom Marcus :o
Som alltid är lika glad? Aja det är väl bra att nån är på bra humör:)
Men iaf har jag som vanligt vart i skolan(som ni kanske fatta?) och idag hare väl inte hänt nå mkt, vi fick göra nå jävla sak på morronen, man skulle fylla i massa saker om sej själv, men det var en sak jag inte fatta med det hela, vrf skulle man flytta bänkarna från varandra? asså man kan ju vafan inte fuska på det där endå, så vad vare för mening med det? Och sen när man hade fyllt i alla rutorna så kommer dom in och säger att man ska fylla i med bläck penna! man baa Ååh(!!) kunde dom inte sagt det från början?? CP!

Just nu vill jag bara lägga mej ner och DÖÖÖ! för allt är såå trökigt och feel.. snart äre vinter och jag hatar vintern:( det är så kallt och blött och hemskt helt enkelt..
Det som lyser upp dagarna i skolan är alla underbara kompisar, älskar er mest ska ni veta(L)
Och vi måste komma på nånstans där vi kan ha klassfest juu(Y):)

Nej nu ska jag ta på mejj myskläder, ta in bullar från frysen och göra lite varmchoklad och lägga mej i sängen och bara mysa och titta på film och tända nåra ljus♥



KyssHejj eliin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0