Måndag....

Ja nu sitter man hör trött efter en måndag elelr snarare en lite depp måndag, känner bara för att kasta mig i sängen och ligga kvar tills alla problem man har försvunnit, sova bort smärtan ;) Nog med snacka om problem, det är ändå sånt man inte kommer över.. Dagen har varit allmänt lugn och lite jobbg, det är jobbigt i skolan så tröökigt så det finns inte, Efter skolan bar det iväg till stallet i stället och hålla på lite med bästa Remmi + att man fick rida med Michelle och Sabina :D. Fick just reda på att jag har utvecklingssamtal på Måndag :O:O:O:O:O, Måndag värsta dagen på hela veckan typ + ilse, kan ju inte påstå att det kan bli bättre (N). nu sitter jag är och Spotifyar och laddar ner lite good music to the phone. kanske får några smak prov på vad jag laggar hem senare


Puss Nathalie

Kommentarer
Postat av: karin

Tack så mycket (:

2009-10-12 @ 22:29:32
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0