Tänk va bra det är med mössa (Y)

Tjenare nydesignade bloggen ;) I går blev det att kolla på Gymnasiet som sagt, Riktigt fint vare men jag tror jag gick med fel grupp x) Dom ba denna grupp är för dom som vill ha massa Matte,fysik och Kemi. mina "Typ hat ämnen" men men ;) Haha alla hade typ mittbena och runda glasögon så kom jag där och såg hur osmart ut osm helst x) Haha. Färgade också håer här om dagen men nu kan jag inte ta av mig mössan för min hårbotten är Orange :(, ska testa färga håret brunt i kväll i allafall :) I dag vart det Remmi. Vilken liten pärla jag har turen att få ta hand om :) I morgon blire skola ;) få se om jag går eller inte bror på håret :P Hihih





Puss bloggen!
Nathalie


Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Hihi, tacktack snälla du :)

2009-10-04 @ 15:26:02
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Mondaytosunday

söt bild :)

2009-10-04 @ 16:04:41
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0