Godmorgon!(K)

Godmorgon! klockan är runt 20 över 11 och jag har nyss vaknat :) aas skönt att få sova, utan att nån väcker en och ska ha upp en klockan tio! men sån otur hade jag inte idag(Y) Dagen spenderas nog hemma. Måste fortsätta städa och så ska jag plugga till So provet på Tisdag:( Jag SKA fan ha VG! Så därför ska jag plugga hårt som ba den(Y) Nyss drog mamma och pappa till Falun med en av våra katter, fatta inte vare va för fel på den men hoppas på att det inte är nå allvarligt.
Nån som vet hur man gör köttfärsås? Haha inte jag iaf, det är nämligen det mamma har bett mej göra. Hmm... men det kan väl inte vara så svårt elr? :s 
Ajaa hoppas alla får en fiin fiin söndag(Y)





Pussar eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0