Hemma igen!

♥Heej♥ Nu är man hemma igen, som sagt så blogga jag inget igår, hade inge tid till det.
Men nu har jag tid (y) en liten stund iaf. snart drar jag till stallet och rider Blacki, tänkte rida på en av ängarna:)
Hoppas på att han inte är lika pigg idag :s lite drygt när han ee sån, aja...
Kvällen/Natten spenderas i skogsbo med Nathalie, blir film och tacos(y)
Lite myspys framför tv'n.
Igår så tona jag ju håret(y) och det blev bra, rätt nöjjd. Möörk brun igen haha(bild kommer!)
hoppas färgen håller i ett tag iaf.
Men neej nu ska jag ta och hoppa i ridkläderna och dra till stallet! Ut i det kalla vädret :s

Pöss eliin♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: Tack, söt blogg! (:

2009-10-04 @ 09:38:22
URL: http://paronpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0