I gOtTa FeElInG

Hej bloggen har inte bloggat på någon dag men det beror på att jag varit upoptagen. en uppdatering om helgen ;)

Fredag: Blev det att åka ner med moppen för första gången med Pelon köpa lite godis och en bra sräck. I början av filmen satt vi och ap garvade men det var bara för att dom snacka norska och snacka om att det låter kul! sen när det läskiga började vågade vi inte kolaa klart så vi strunta i det :) :$. haha tyckete synd om pelon som tog moppen hem när det var bäck mörkt + ett bensinstopp så hon fick gå hem! stackars unge ;)

Lördag: Blev ingen sovmorgon på Lördag som man alltid hoppas på men nej det bar upp och pallra sig till hästen och träffade bästa Michelle! Sen bar det hem till henne, sova och leka lite. blev mkt skratt och massa part! haha tror ingen kan snacka lika mkt som vi? ;D Älskar dig sjuk mkt michelle :D

Söndag:Natta ju hos Michelle så jag var där (ganska lågist, bra skrivet natahalie!) ;) Blev att leka med michilins cam och titta film, snakca om luugn dag (Y) sånna behövs i bland, Sen kom man hem och va lite med Olvija, fy det var länge sen och som alltid hade vi kul ;)Nu ska jag lägga in lite musik på mobilen och lägga in lite snygga bilder! haha not!  sen nyss såg jag att bästa tjejerna hade skaffat  blogg alla läser okej?! http://claranatthis.blogg.se/

Måndag: Ny vecka (Y)..Remmi vecka(Y)...Skolan jippie...eller.. vänta..NOT! fan va jobbigt, ingen skollust alls (säg någon som har deT?) inga prov skönt, kanske kan bli en lugn Vecka.. nej då vore det något fel, haha nej nu ska jag sluta klaga är faktiskt ganska nöjd med livet för tillfället :)


PUSS!!!!!

Nathalie Lineea Rose-marie Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0