Måndags planer

Godeftermiddag!♥ Klockan är nu 13.36 och jag sitter här och ???? jaa.. lyssnar på musik som vanligt:)
Har nyss varit på stan(till banken) för att ta ut pengarna, eftersom jag tappat mitt bankkort :/ Aja fick ut pengarna iaf(Y) och så skulle jag ta kort till "körkortet" -.- jag hatar att ta kort! Och såklart blev det helt missbildat! :'''( (N)
Bilden kommer jag verkligen inte lägga upp på bloggen, ALDRIG! :s såå hemskt blev det :(
Men snart så tänker jag dra iväg till stallet och rida Blacki:) orkar igentligen inte men jag har inget annat för mejj just nu så.. Senare så åker jag till syster för att sova där, eftersom vi ska åka till Borlänge och shoppa imorn(Y)
Trevligt värre! Pierca naveln oxå:D guud va jag har längtat! har beställt tid imorn vid halv ett iaf:)
Neej nu drar jag till stallet! ha en trevlig måndag :**






P u s s  E l i i n ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0